Technoring: Το κέντρο δοκιμών της Hankook με 13 πίστες

Το Technoring είναι ένα θηριώδες κέντρο δοκιμών και εξέλιξης ελαστικών της Hankook το οποίο περιλαμβάνει 13 πίστες για κάθε είδους δοκιμές, σε έκταση 1,2 εκατομμυρίων τετραγωνικών μέτρων

Hankook Technoring

Μπορεί να ακούγεται σαν νέο album ηλεκτρονικής μουσικής ή κάποιο νοσταλγικό event για τους λάτρεις των rave party, αλλά το Technoring δεν είναι κάτι από αυτά. Είναι ένα κέντρο δοκιμών και τεχνολογίας από την Hankook, στα πρότυπα του Gigafactory της Tesla, αλλά με έμφαση ασφαλώς στα ελαστικά και τις δοκιμές αυτών. Μπορεί να μην έχει κάτι σαν το εξάτροχο τέρας της Continental αλλά είναι τεράστιο με πολλές δυνατότητες δοκιμών. 

Η Hankook έχει ήδη αντίστοιχα κέντρα έρευνας και εξέλιξης καθώς και δοκιμών και στην Σεούλ αλλά και στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στην Φινλανδία, όπου δοκιμάζονται τα χειμερινά ελαστικά της. Σε καμία περίπτωση όμως δεν πλησιάζουν το ασύλληπτο μέγεθος του Technoring, το οποίο εκτείνεται σε 1,26 εκατομμύρια τετραγωνικά μέτρα και περιλαμβάνει 13 διαφορετικές πίστες

Hankook Technoring

Σύμφωνα με την εταιρεία το Technoring θα είναι το κέντρο της καινοτομίας και θα συνεργάζεται με τα υπόλοιπα ερευνητικά κέντρα και τις εγκαταστάσεις δοκιμών της Hankook, οπουδήποτε και αν βρίσκονται.

Έχοντας όμως τη δυνατότητα να γίνουν δοκιμές από supercars και φορτηγά και λεωφορεία μέχρι αυτόνομα και ηλεκτρικά αυτοκίνητα, το συγκεκριμένο κέντρο δοκιμών θα προσφέρει ακόμη περισσότερα στην εξέλιξη της εταιρείας.

Hankook Technoring

Η Hankook θα συνεργάζεται μέσω του Technoring με τις κατασκευάστριες εταιρείες που την επιλέγουν για τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, με στόχο την περαιτέρω εξέλιξη, ενώ όλα τα δεδομένα θα αξιολογούνται και θα μελετώνται στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις, όπου δεσπόζει ένα πύργος ελέγχου με ύψος 37 m.

Hankook Technoring

① High Speed Oval 
Η οβάλ πίστα του Technoring που φιλοδοξούν να είναι και το trademark του κέντρου, έχει μήκος 4,5 χλμ., δηλαδή όσο μια μεγάλη πίστα στο NASCAR και τέσσερις λωρίδες. Παρέχει τη δυνατότητα κίνησης με ταχύτητες μέχρι 250km/h και η κλίση της είναι στις 38,87°. 

② Skidpad
Στο skidpad καταγράφονται η σταθερότητα του τιμονιού και τα όρια απόδοσης μέσω δοκιμών σλάλομ, αλλαγής λωρίδας και δοκιμών σε κυκλικούς κόμβους. Οι δοκιμές μπορούν να πραγματοποιηθούν σε αυτή την πίστα με μέγιστη ταχύτητα 200 km/h.

③ Πίστα στεγνών δοκιμών
Στην συγκεκριμένη πίστα δοκιμάζεται η οδική συμπεριφορά σε στεγνό οδόστρωμα. Έχει μήκος 3,4 χλμ. και αποτελείται από 16 στροφές. Η ευθεία έχει μήκος 670 m. και επιτρέπει μέγιστη ταχύτητα 190 km/h.

④ Πίστα υγρών δοκιμών / ⑤ Στροφές υδρολίσθησης 
Η πίστα για τις υγρές δοκιμές έχει μήκος 1,6 χλμ. και αποτελείται από 11 διαφορετικές στροφές. Επιτρέπει δοκιμές με ταχύτητα έως και 128 km/h. Οι στροφές υδρολίσθησης επιτρέπει τη διαφοροποίηση των συνθηκών σε βρεγμένο οδόστρωμα, ρυθμίζοντας το βάθος του νερού μεταξύ 1 και 10 mm.

⑥ Πίστα οδήγησης
Η πίστα μήκους 970 μέτρων, η οποία θα χρησιμοποιηθεί για τη δοκιμή της άνεσης κατά την οδήγηση, περιλαμβάνει τέσσερις λωρίδες και 15 οδοστρώματα, συμπεριλαμβανομένων αυτοκινητοδρόμων, ασφάλτινων και πλινθόκτιστων δρόμων.

⑦ Πέδηση
Η πίστα πέδησης αποτελείται από τέσσερις λωρίδες για στεγνό και τέσσερις για υγρό οδόστρωμα με διαφορετικά οδοστρώματα, συμπεριλαμβανομένης της ασφάλτου. Η πίστα δοκιμών φρεναρίσματος επιτρέπει ταχύτητα δοκιμής έως και 150 km/h.

⑧ Υδρολίσθηση στην ευθεία
Η ευθεία υδρολίσθησης 150 μέτρων επιτρέπει τις δοκιμές υδρολίσθησης σε υγρές οδικές συνθήκες, με ρυθμιζόμενο βάθος νερού μεταξύ 1 και 10 mm. 

⑨ Θόρυβος προσπέρασης
Η πίστα 920 μέτρων έχει σχεδιαστεί για τη διεξαγωγή δοκιμών θορύβου ελαστικών για την ικανοποίηση των απαιτήσεων των κατασκευαστών αυτοκινήτων και την πιστοποίηση ISO.

⑩ Θόρυβος/δονήσεις/σκληρότητα
Αυτή η πίστα μήκους 700 μέτρων έχει σχεδιαστεί για τη μέτρηση του θορύβου των ελαστικών. Αποτελείται από επτά δρόμους και πέντε λωρίδες ασφάλτου και μια τάφρο από τσιμέντο.

⑪ Γενικός δρόμος
Ο γενικός δρόμος μήκους 5 χιλιομέτρων συνδέει όλες τις πίστες δοκιμών. Επιτρέπει ολοκληρωμένες δοκιμές επιδόσεων, συμπεριλαμβανομένης της άνεσης κατά την οδήγηση σε διαφορετικές επιφάνειες.

⑫ Εκτός δρόμου
Η πίστα εκτός δρόμου είναι εξοπλισμένη με διάφορα εμπόδια, όπως λακκούβες και βράχους, και χρησιμεύει για τη δοκιμή των επιδόσεων των ελαστικών εκτός δρόμου.

⑬ Διαδρομή με φθαρμένο οδόστρωμα
Η ανθεκτικότητα των ελαστικών δοκιμάζεται στην πίστα 1,4 χιλιομέτρων που έχει καταστραφεί τεχνητά. Στις πίστες δοκιμάζεται επίσης η φθορά από τις φθορές και τα κοψίματα, μια κατάσταση που αντιμετωπίζεται εύκολα σε κανονικές συνθήκες οδήγησης.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network