Τα απλά θωρακισμένα αυτοκίνητα απευθύνονται σε μεγιστάνες, αξιωματούχους, άντε πρωθυπουργούς. Ο Τζο Μπάιντεν και ο Βλάντιμιρ Πούτιν όμως είναι ο καθένας μια κατηγορία μόνος του, έτσι τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν δεν απαιτείται να είναι απλώς θωρακισμένα. Πρέπει να είναι φρούρια σε ρόδες, να παρέχουν απόλυτη ασφάλεια αλλά και να το δείχνουν, έτσι ώστε οποιοσδήποτε έχει τίποτα πονηρές ιδέες, να του "κόβονται τα πόδια".
Ποιο είναι όμως καλύτερο;
Η Cadillac του Αμερικανού Προέδρου είναι ένα όχημα το οποίο με τόσα αφιερώματα είναι σχεδόν mainstream πια. Από την άλλη το Aurus Senat του Ρώσου ομόλογού του, είναι εν πολλοίς άγνωστο και υπάρχουν σοβαροί λόγοι για αυτό.
Πρώτα από όλα προέρχεται από μια ρωσική εταιρεία που δημιουργήθηκε κατά βάση για να φτιάχνει αυτήν την λιμουζίνα. Η Aurus είναι μια σύμπραξη ορισμένων ρωσικών αυτοκινητοβιομηχανιών με την κυβέρνηση του Πούτιν και το Senat είναι το πρώτο δείγμα δουλειάς της. Ως προεδρική λιμουζίνα έκανε την πρεμιέρα της το 2018 στο Ελσίνκι και αμέσως οι ενδιαφερόμενοι εντυπωσιάστηκαν καθώς πρόκειται για μια υπερλιμουζίνα, μεγαλύτερη σε μέγεθος από το "Beast" του Προέδρου Μπάιντεν. Είναι μεγαλύτερη δηλαδή από τα 6,5 μέτρα της Cadillac αλλά ζυγίζει περίπου 7 τόνους που σημαίνει πως είναι ελαφρύτερη.
Η Aurus κατασκευάζει λιμουζίνες και για άλλους Ρώσους ολιγάρχες, αλλά ξέρεις σε αυτές τις περιπτώσεις κανείς δεν μπορεί να έχει καλύτερη από εκείνη του Προέδρου. Βέβαια αυτό είναι εύκολο στην προκειμένη περίπτωση, καθώς οι άλλες Aurus Senat λιμουζίνες δεν χρειάζεται να έχουν έξοδο διαφυγής από το πίσω παρμπρίζ, ούτε και θωρακισμένο ντεπόζιτο καυσίμου προς αποφυγήν πυρκαγιάς σε επίθεση με βόμβα. Αυτά τα διαθέτει μεταξύ άλλων η Aurus του Πούτιν, όπως εξάλλου και παροχή οξυγόνου μέσα στην καμπίνα, αν επιτεθεί κανείς με αέρια. Το αυτοκίνητο αντέχει εύκολα σε σφαίρες ακόμη και από kalashnikov, ενώ δεν διευκρινίζεται αν έχει και φιάλες αίματος της ομάδας του Πούτιν, όπως έχει η Cadillac του αμερικανού προέδρου.
Όσο για το "Beast"; Είναι δεδομένο πως έχει καλύτερο εξοπλισμό από -όσα τουλάχιστον γνωρίζουμε για- την Aurus Senat. Ελαστικά από κέβλαρ για να μην παθαίνουν κλατάρισμα, βιομετρητές για την κατάσταση της υγείας του πρoέδρου και εξελιγμένο σύστημα επικοινωνίας για να μιλάει ο Μπάιντεν με οποιδήποτε μέρος του κόσμου, ανά πάσα ώρα και στιγμή. Καλή προσθήκη θα ήταν και ένα ψεύτικο χέρι, για να χαιρετάει ο πρόεδρος όταν δεν βρίσκεται κάνα εύκαιρο.
Τα δύο αυτοκίνητα συναντήθηκαν πέρσι στο Summit της Γενεύης και ήταν τα μεγάλα αξιοθέατα της σύσκεψης κορυφής για τους φωτορεπόρτερ αλλά και για όσους είχαν την τύχη να τα δουν από κοντά σε αυτήν την κοινή τους εμφάνιση.