Toyota GR Corolla: Από την Ιαπωνία με αγάπη

Το 2ο μέλος της οικογένειας σπορ εκδόσεων της Toyota συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε το Yaris, με τη διαφορά πως αυτό αφορά μόνο την αγορά των ΗΠΑ

Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla

Στα καλά νέα της ημέρας, η Toyota συνεχίζει τη δουλειά που ξεκίνησε με το GR Yaris, παρουσιάζοντας την αντίστοιχη έκδοση της Corolla. Στα κακά νέα, το γεγονός ότι η Toyota GR Corolla δεν προβλέπεται να πατήσει Ευρώπη. Βέβαια, κανείς δεν έχασε ρίχνοντας κλεφτές ματιές σε απαγορευμένους καρπούς, οπότε πάμε να ρίξουμε μια ματιά σε αυτά που κάνουν στην Toyota, στο περιθώριο ενασχόλησής τους με υβριδικά συστήματα και εσχάτως, με την ηλεκτροκίνηση.

Για να είμαστε ακριβείς, εδώ έχει βάλει και τα δύο της χέρια η Gazoo Racing Team και το αποτέλεσμα έχει όλες τις προδιαγραφές για να είναι συναρπαστικό. Το αστείο της υπόθεσης είναι πως τόσα χρόνια που ο ανταγωνισμός στην κατηγορία των hot hatch οργίαζε, η Toyota εμφανιζόταν παγερά αδιάφορη. Τώρα που όλοι αρχίζουν να κάνουν στροφή προς την ηλεκτροκίνηση, η Toyota αποφάσισε να δημιουργήσει και -σταδιακά- να εμπλουτίζει μια γκάμα σπορ εκδόσεων και μάλιστα αφήνοντας τις μπαταρίες εκτός κάδρου.

Toyota GR Corolla

Πόσo δυνατή θα είναι η Toyota GR Corolla

Η GR Corolla συνεχίζει από εκεί που σταματά το αντίστοιχο Yaris. Κάτω από το καπό της, βρίσκεται ο ίδιος 3κύλινδρος 1.600άρης, αλλά σε βελτιωμένη εκδοχή. Πλέον, η απόδοσή του ανέρχεται σε 300 ίππους στις 6.500 rpm και η μέγιστη ροπή σε 370 Nm, διαθέσιμα μεταξύ 3-5.000 rpm. H Toyota δεν ανακοινώνει τιμές επιδόσεων, όμως με το συνολικό βάρος του αμαξώματος να μην ξεπερνά τα 1.475 κιλά, μην περιμένεις κάτι χειρότερο από 0-100 σε 5 sec (ή και λιγότερο).

Toyota GR Corolla

Σε περίπτωση που είχες απορία, η GR Corolla θα διαθέτει τετρακίνηση, παρέχοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να μεταβάλλει το ποσοστό της ροπής που θα καταλήγει στον κάθε άξονα, σε ποσοστό 60/40, 50/50 και 30/70 εμπρός/πίσω αντίστοιχα. Επίσης, θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, βγάζοντας γλώσσα σε ένα ακόμη χαρακτηριστικό που κερδίζει διαρκώς έδαφος και δεν είναι άλλο από τα αυτόματα κιβώτια. Μάλιστα η Toyota περιγράφει το κιβώτιο ως έξυπνο (iMT – intelligent Manual Transmission) και ο λόγος είναι πως συντονίζει τις στροφές του κινητήρα στις αλλαγές σχέσεων, ώστε να γίνεται καλύτερη διαχείρηση των υψηλών επιπέδων της ροπής.

Εντυπωσιακή εμφάνιση για το GR Corolla

Εμφανισιακά η GR Corolla είναι μια Corolla Sports με χορήγηση στεροειδών. Όμως δεν πρόκειται μόνο για αλλαγές σε επίπεδο εικόνας. Η αύξηση των μετατρόχιων κατά 60 και 85 mm εμπρός και πίσω αντίστοιχα, έχουν ως αποτέλεσμα πιο φουσκωμένα φτερά και προφυλακτήρες, αλλά και ένα συνολικά πιο στιβαρό πλαίσιο, το οποίο πατά πάνω σε τροχούς 18 ιντσών.

Toyota GR Corolla

Στα τυπικά, η Toyota ανακοίνωσε πως η GR Corolla θα διατεθεί σε δύο εκδόσεις, τις Core Grade και Circuit Edition. Όση σημασία μπορεί να έχει αυτό για την απόφαση κάποιου να την επιλέξει, η πρώτη έκδοση θα είναι διαθέσιμη σε άσπρο, μαύρο και κόκκινο χρώμα, ενώ η δεύτερη θα διαθέτει οροφή από ανθρακονήματα, μπροστινές πόρτες και καπό από αλουμίνιο, κόκκινες δαγκάνες φρένων, ενώ το αμάξωμα θα μπορεί να είναι βαμμένο σε χρώμα άσπρο, κόκκινο ή Heavy Metal (ό,τι κι αν σημαίνει αυτό...).

Best of Network