Η νέα Toyota GR Supra GT4 EVO2 ακόμα πιο άγρια

Η αγωνιστική Toyota Supra GT4 EVO2 ανανεώθηκε ακριβώς στα σημεία που θέλει ένας οδηγός αγώνων και δείχνει ακόμα πιο άγρια.

Toyota GR Supra GT4 EVO2
Toyota GR Supra GT4 EVO2
Toyota GR Supra GT4 EVO2
Toyota GR Supra GT4 EVO2
Toyota GR Supra GT4 EVO2
Toyota GR Supra GT4 EVO2
Toyota GR Supra GT4 EVO2
Toyota GR Supra GT4 EVO2
Toyota GR Supra GT4 EVO2
Toyota GR Supra GT4 EVO2
Toyota GR Supra GT4 EVO2
Toyota GR Supra GT4 EVO2
Toyota GR Supra GT4 EVO2
Toyota GR Supra GT4 EVO2
Toyota GR Supra GT4 EVO2
Toyota GR Supra GT4 EVO2
Toyota GR Supra GT4 EVO2
Toyota GR Supra GT4 EVO2

Η Toyota GAZOO Racing ανακοίνωσε πως ξεκίνησε να δέχεται παραγγελίες για την νέα Toyota GR Supra GT4 EVO2, το πελατειακό της δηλαδή αυτοκίνητο με το οποίο συμμετέχει στα αντίστοιχα πρωταθλήματα σε ολόκληρο τον κόσμο. 

Διαβάστε Επίσης

Η Toyota Supra αγωνιστικών προδιαγραφών παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2020 και έκτοτε οι συνολικές πωλήσεις του μοντέλου έχουν ξεπεράσει τις 120 μονάδες. Όσες όμαδες και οδηγοί την έχουν εμπιστευθεί έχουν καταφέρει να πάρουν νίκες σε αγώνες GT4 και άλλους, ενώ έχουν ανέβει περισσότερες από 500 φορές στο βάθρο. Παράλληλα ιδίως στην Ασία έχουν έρθει και κάποιοι τίτλοι. 

Toyota GR Supra GT4 EVO2

Συνολικά, μπορεί να μην είναι το πιο επιτυχημένο αγωνιστικό αυτοκίνητο που θα βρεις εκεί έξω, όμως η παρουσία της ήρθε να ανανεώσει την ποικιλία των συμμετοχών στην GT4 και παράλληλα να εντείνει τη φημολογία για την επερχόμενη Supra GT3 που αναμένεται ισχυρότερη. 

Toyota GR Supra GT4 EVO2

Η Supra GT4 είχε ανανεωθεί ξανά το 2023 και τώρα ενόψει των πρωταθλημάτων του 2025, όταν και θα ξεκινήσει να εμφανίζεται αρχής γενομένης από την Daytona, δέχεται ακόμη περισσότερες επεμβάσεις σε σημεία που είναι κομβικής σημασίας για κάθε αγώνα.

Toyota GR Supra GT4 EVO2

Συγκεκριμένα, οι χάρτες ABS έχουν ανασυντονιστεί με ακρίβεια μέσω των στοιχείων που έχουν προκύψει από την οδήγηση διαφόρων οδηγών σε πίστες στην Ιαπωνία και την Ευρώπη για να επιτευχθεί βέλτιστο φρενάρισμα και στρίψιμο ανάλογα με τον τύπο και τη φθορά των ελαστικών και την κατάσταση της πίστας. 

Toyota GR Supra GT4 EVO2

Επιπλέον, ο χρόνος κατεβάσματος στο κιβώτιο έχει μειωθεί με λεπτομερή ρύθμιση της αντιστοίχισης στροφών μέσω μιας ενημέρωσης λογισμικού, οδηγώντας σε βελτιωμένο έλεγχο επιβράδυνσης κατά το φρενάρισμα για αυξημένη ταχύτητα στις στροφές. Εκτός από τη βελτίωση της απόδοσης ψύξης του κινητήρα, των φρένων και της μετάδοσης, έχουν βελτιστοποιηθεί οι θερμοκρασίες στο κόκπιτ, καθιστώντας το αυτοκίνητο ευκολότερο στην οδήγηση ακόμα και σε σκληρές συνθήκες, βοηθώντας στη διατήρηση υψηλού επιπέδου απόδοσης. 

Toyota GR Supra GT4 EVO2

Αυτές οι βελτιώσεις καθιστούν την Toyota GR Supra GT4 EVO2 ευκολότερη στην οδήγηση όχι μόνο για επαγγελματίες οδηγούς αλλά και για ερασιτέχνες οδηγούς που ανταγωνίζονται με φιλοδοξία σε αγώνες GT4 παγκοσμίως. Το αυτοκίνητο εξακολουθεί να κινείται από έναν τρίλιτρο κινητήρα με τους έξι κυλίνδρους του τοποθετημένους σε σειρά. Η απόδοση κυμαίνεται πάνω από 400 ίππους και ορίζεται εν πολλοίς από το πρωτάθλημα στο οποίο συμμετέχει, ενώ η ροπή ξεπερνά τα 660 Nm.

Toyota GR Supra GT4 EVO2

Η Toyota GR Supra GT4 EVO2 είναι προγραμματισμένο να κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο της τον Ιανουάριο του 2025 στον πρώτο γύρο της IMSA Michelin Pilot Challenge, που διεξάγεται σε συνδυασμό με τον 24ωρο αγώνα της Daytona.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network