Γιατί στον Koenigsegg δεν αρέσουν τα restomod

Ρωτήσαμε τον κορυφαίο δημιουργό hypercars της Σουηδίας, τι πιστεύει για την τάση των restomod διάφορων κλασικών μοντέλων. Και η απάντηση δεν ήταν αυτή που περιμένεις.

Christian von Koenigsegg

Ο ιδρυτής της Koenigsegg δεν πιστεύει στα restomods. Μιλάμε για δημιουργίες όπως αυτές της Singer, της Eagle, ή ακόμη και κάποιες όπως η Eccentrica Diablo. Τα πιο ωραία αυτοκίνητα στον κόσμο; Όχι, σύμφωνα με τον άνθρωπο που καταφέρνει να εφευρίσκει τρεις νέους τύπους κιβωτίων ταχυτήτων πριν καν ξεκινήσεις τη μέρα σου.

Διαβάστε Επίσης

"Νομίζω ότι δείχνει την έλλειψη επιθυμητότητας (sic) στο χώρο των σύγχρονων αυτοκινήτων” μας είπε στη συνάντηση των μυαλών των hypercar στο Top Gear με τίτλο "Boss Level”. "Σκέφτομαι, 'τι το οδηγεί αυτό;'. Είναι σαν όλοι να κοιτάζουν πίσω στις παλιές καλές μέρες. Και αυτό είναι νομίζω που με ενοχλεί κάπως”, λέει ο Koenigsegg.

Christian von Koenigsegg

"Θα πρέπει να είμαστε σε θέση να δημιουργήσουμε αυτό το συναίσθημα με το ποιοι είμαστε και τι κάνουμε σήμερα”, προσθέτει. "Και αυτό φαίνεται να λείπει με κάποιο τρόπο, δεδομένου ότι όλο αυτό [η κουλτούρα των restomod] πρέπει να συμβεί”.

Ο ιδιοκτήτης της Koenigsegg έσπευσε ωστόσο να σημειώσει ότι η δουλειά που γίνεται από τις ίδιες τις εταιρείες restomod είναι εξαιρετικά εντυπωσιακή, αναφέροντας ως χαρακτηριστικό παράδειγμα την Porsche 911 Singer.

"Έχω δει την Singer στο The Quail [Εβδομάδα Αυτοκινήτου του Monterey] τώρα εδώ και δέκα χρόνια ίσως. Πραγματικά πρωτοστάτησαν στη δημοφιλία της στο ευρύτερο κοινό και έχουν κάνει φανταστική δουλειά. Αλλά είναι μια δύσκολη ερώτηση, σωστά; Αφαιρεί την καθαρότητα του πρωτοτύπου ή συμβαίνει το αντίθετο; Δεν ξέρω, είναι δύσκολο να πω”.

Rimac και Hennessey σε άλλο μήκος κύματος

Οι εγκέφαλοι των σύγχρονων hypercars που είχαμε καλέσει για κουβέντα, έτειναν να διαφωνήσουν. Ο Mate Rimac είναι υπέρ των αναγεννημένων ρετρό αυτοκινήτων, εξηγώντας: "Λατρεύω τα restomods. Στην πραγματικότητα, είμαι πολύ κοντά και με τα παιδιά της Singer. Έχω παραγγείλει μια Turbo”.

Nico Rosberg και Mate Rimac

"Για μένα, το ταξίδι μου ξεκίνησε με μια BMW 3 Series E30. Πάντα ήθελα μια E30 M3 και ευτυχώς τώρα είχα την οικονομική δυνατότητα να αγοράσω μία. Λατρεύω να οδηγώ αυτό το αυτοκίνητο και λατρεύω να το κοιτάζω. Είναι πανέμορφο, αλλά ακόμα και τα πιο απλά σημερινά αυτοκίνητα έχουν καλύτερο τιμόνι, φρενάρουν καλύτερα και έχουν καλύτερη επιτάχυνση”, καταλήγει ο Rimac.

Φαίνεται όμως ότι ο Mate έχει μια ιδέα για το πώς θα αντιπαρέλθει το παραπάνω γεγονός. "Θα ήθελα πολύ να έχω μια restomod E30 με V10”, λέει χαμογελώντας, γνέφοντας καταφατικά όταν τον ρωτάμε αν αυτό θα ήταν ο V10 από την E60 M5. ”Σίγουρα, με χειροκίνητο κιβώτιο”, προσθέτει. "Αυτό είναι ένα έργο που θέλω να κάνω”.

Συνέντευξη με τον John Hennessey

Στην Αμερική, ο John Hennessey έχει επίσης στραμμένο το βλέμμα του στη σκηνή των restomod. "Είμαι μεγάλος οπαδός, είτε πρόκειται για αμερικανικά muscle cars, είτε για κάποια από τα κλασικά ιταλικά, νομίζω ότι είναι μια πολύ ωραία μορφή τέχνης”, μας λέει.

"Μακάρι να μπορούσα να αγοράσω περισσότερα από αυτά. Εννοώ ότι τα πραγματικά ωραία, κοστίζουν μεταξύ μισού και 2 εκατομμυρίων ευρώ και θα ήθελα ένα απ' όλα”.

Θα αποφάσιζε ποτέ ο Hennessey να δώσει νέα πνοή σε κάποια κλασικά αμερικανικά μοντέλα; "Έχουμε εξετάσει το ενδεχόμενο να κάνουμε restomod στο παράρτημα μετατροπών μας, αλλά θα χρειαζόμουν επιπλέον προσωπικό και πόρους. Δεν θα πω ποια αυτοκίνητα θα θέλαμε να ανακατασκευάσουμε, αλλά έχω μερικές ιδέες”, αναφέρει χαρακτηριστικά.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network