Το ηλεκτρικό Xpeng P7+ έρχεται με κατανάλωση που θα ζήλευε η Tesla

Το P7+ αναμένεται να έχει εξαιρετικά χαμηλή εργοστασιακή κατανάλωση καθώς και πρόγραμμα αυτόνομης οδήγησης βασισμένο στην τεχνητή νοημοσύνη.

Xpeng P7+
Xpeng P7+
Xpeng P7+
Xpeng P7+
Xpeng P7+
Xpeng P7+

Ο στόλος των ηλεκτρικών οχημάτων της Xpeng στην Κίνα αυξάνεται και σύντομα θα περιλαμβάνει ένα νέο μοντέλο με την ονομασία P7+. Το Υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Πληροφοριών της χώρας που αποτελεί κάτι σαν επίσημο παπαράτσι της αυτοκινητοβιομηχανίας, μας έδωσε τα πρώτα στοιχεία για το νέο μοντέλο.

Βέβαια νωρίτερα μέσα στο μήνα που διανύουμε, ο διευθύνων σύμβουλος της Xpeng που την περασμένη άνοιξη ξεκίνησε την εμπορική της πορεία και στην Ευρώπη, εμφανίστηκε με ένα πρωτότυπο P7+ σε ένα συνέδριο στο Hangzhou.

Διαβάστε Επίσης

Το P7+ πιστεύεται ότι θα αποτελέσει τον αντικαταστάτη του απερχόμενου P7i, το οποίο διαδέχθηκε το P7. Όπως υποδηλώνει το όνομά του, το νέο μοντέλο είναι μια μεγαλύτερη έκδοση του προκατόχου του και έχει μήκος 5,05 μέτρα, καθιστώντας το σημαντικά μακρύτερο από τα 4,88 μέτρα του σημερινού αυτοκινήτου. Το μεταξόνιο έχει επίσης αυξηθεί οριακά από 2,9 σε 3 μέτρα.

Xpeng P7+

Έτσι λοιπόν, το νέο EV της Xpeng έχει ένα κομψό και χαμηλό προφίλ, το οποίο θεωρείται βέβαιο ότι θα κάνει γκελ στους κινέζους αγοραστές. Το μπροστινό μέρος διαθέτει ένα ζεύγος μικρών αεραγωγών, και προβολείς σε διαφορετική θέση από τα φώτα ημέρας LED, που συνδέονται με μια ενιαία φωτεινή μπάρα.

Xpeng P7+

Σχεδίαση liftgate

Το σχήμα του πίσω μέρους είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον, καθώς φαίνεται ότι το P7+ διαθέτει 5η πόρτα. Τα πίσω φώτα LED, καθώς και ο μαύρου χρώματος προφυλακτήρας, δέχνουν αρμονικά με τη μαύρη οροφή και τις μαύρες κολόνες του αμαξώματος.

Οι τεχνικές προδιαγραφές δεν έχουν ακόμη επιβεβαιωθεί. Η Xpeng φέρεται να χρησιμοποιεί ένα πακέτο μπαταριών λιθίου-σιδήρου-φωσφορικού άλατος που προέρχεται από την Eve Power και θα κινεί έναν κινητήρα απόδοσης 241 ίππων στη βασική έκδοση και έναν κινητήρα 308 ίππων στην κορυφαία έκδοση.

Xpeng P7+

Η κατανάλωση αναφέρεται ότι θα είναι της τάξης των 11 kWh/100 km, τιμή κορυφαία σε περίπτωση που επιβεβαιωθεί. Προβλέπεται ένα entry-level πακέτο μπαταριών χωρητικότητας 60,7 kWh, ενώ η κορυφαία έκδοση θα έχει χωρητικότητα 76,3 kWh. Αυτά τα μοντέλα θα έχουν θεωρητική αυτονομία 575 και 685 χιλιομέτρων, αντίστοιχα.

Τέλος, μια σημαντική εξέλιξη στο P7+ είναι η χρήση του νέου συστήματος Eagle Eye της Xpeng. Αυτό το πρόγραμμα αυτόνομης οδήγησης που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη, είναι ένα σύστημα βασισμένο στην όραση, παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποιεί η Tesla και δεν διαθέτει το ακριβό LiDAR άλλων μοντέλων της Xpeng. Το νέο P7+ αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά τον επόμενο μήνα.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network