Η σύμπραξη της Stellantis με την Leapmotor, μετά την απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να επιβάλλει δασμούς στην εισαγωγή των κινεζικών οχημάτων, φαντάζει ως ένας τέλειο by pass σε αυτό το εμπόδιο ανάπτυξης μιας κινεζικής φίρμας στην Ευρώπη.
Σύμφωνα με τον οίκο ανάλυσης Jefferies η Leapmotor θα παρουσιαστεί επισήμως στο ευρωπαϊκό κοινό τον Σεπτέμβριο και με ορίζοντα αυτό ξεκίνησε η παραγωγή του Leapmotor T03 στο εργοστάσιο της Stellantis στο Tychy της Πολωνίας.
Η παραγωγή ξεκίνησε την τρίτη εβδομάδα του Ιουνίου 10-16 Ιουνίου, όπως ανέφερε το Reuters. Με βάση μια έκθεση της Jefferies από την προηγούμενη ημέρα, το πρακτορείο πρόσθεσε ότι η μαζική παραγωγή του κινεζικού EV στο πολωνικό εργοστάσιο θα ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της Leapmotor International για το ευρωπαϊκό λανσάρισμα που ανακοινώθηκε τον Μάιο.
Η Leapmotor International, μια κοινοπραξία υπό την ηγεσία της Stellantis και της Leapmotor με ποσοστό 51/49%, θα διαχειρίζεται τις δραστηριότητες της κινεζικής startup μάρκας στην Ευρώπη, την Ινδία και την Ασία Ειρηνικού (εκτός της ευρύτερης Κίνας), τη Μέση Ανατολή και την Αφρική και τη Νότια Αμερική.
Με έδρα το Άμστερνταμ της Ολλανδίας, η κοινοπραξία έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα εξαγωγής, κατασκευής και πώλησης των προϊόντων Leapmotor εκτός της ευρύτερης περιοχής της Κίνας.
Η Leapmotor International σχεδιάζει να παρουσιάζει τουλάχιστον ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο και μέχρι στιγμής έχει επιβεβαιώσει το Leapmotor T03 και το Leapmotor C10, τα οποία πωλούνται ήδη στην Κίνα.
Το T03 είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης με στοχευμένη αυτονομία 265 χλμ. και θα ανταγωνιστεί το Dacia Spring, το οποίο προέρχεται από την Κίνα. Το Leapmotor C10 είναι ένα μεσαίου μεγέθους SUV που διατίθεται στην Κίνα σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση αλλά και με ηλεκτρική έκδοση με επέκταση της αυτονομίας. Για την Ευρώπη, ωστόσο, έχει επιβεβαιωθεί μόνο η αμιγώς ηλεκτρική παραλλαγή, με στοχευόμενη αυτονομία τα 420 χλμ.