Με ποιον θα συνεργαστεί τελικά η Renault για το ηλεκτρικό Twingo

Λίγες μόλις μέρες μετά την ανακοίνωση πως οι συνομιλίες της με την VW ναυάγησαν, η Renault ανακοίνσε πως τελικά θα συνεργαστεί με κινεζική εταιρεία για την εξέλιξη του νέου Twingo.

To νέο Renault Twingo είναι ηλεκτρικό

Η Renault θα συνεργαστεί τελικά με μια κινεζική εταιρεία για την ανάπτυξη του ηλεκτρικού μίνι Twingo νέας γενιάς, μοντέλου με στόχο να έρθει σε τιμή κάτω των 20.000 ευρώ.

Όπως δήλωσε εκπρόσωπος της Renault, "η εξέλιξη του αυτοκινήτου θα γίνει με έναν συνεργάτη από την Κίνα, ώστε να βελτιώσουμε τον χρόνο ανάπτυξης και να μειώσουμε το κόστος".

Διαβάστε Επίσης

Νωρίτερα μέσα στον Μάιο, η Renault και ο όμιλος VW τερμάτισαν τις συνομιλίες για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής ηλεκτρικής έκδοσης του Twingo. Η Renault δήλωσε ότι η απόφασή της να επιλέξει έναν Κινέζο εταίρο για το Twingo ήρθε ανεξάρτητα από την προηγούμενη απόφαση που αφορούσε τη VW.

To νέο Renault Twingo είναι ηλεκτρικό

Το έργο της σχεδίασης και της εξέλιξης των μηχανικών μερών γίνεται στη Γαλλία και η παραγωγή θα γίνει στην Ευρώπη, πρόσθεσε ο εκπρόσωπος. Επικεφαλής του project είναι η Ampere, το τμήμα ηλεκτρικών οχημάτων της Renault.

Η VW συνεχίζει μόνη της

Η VW από την πλευρά της, δήλωσε μέσα στην εβδομάδα ότι θα προχωρήσει στην κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στα επίπεδα των 20.000 ευρώ στην Ευρώπη χωρίς κάποιον συνεργάτη.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Renault, Luca de Meo, παρουσίασε τα σχέδια για το ηλεκτρικό Twingo στα τέλη του περασμένου έτους. Το όχημα θα κατασκευαστεί στην Ευρώπη, ενδεχομένως στη Σλοβενία, δήλωσε ο de Meo κατά τη διάρκεια της συνέλευσης των μετόχων της εταιρείας αυτόν τον μήνα. Το υπάρχον Twingo κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Renault στη Σλοβενία.

Η απόφαση όμως της Renault να συνεργαστεί με μια κινεζική εταιρεία για την εξέλιξη του Twingo, έχει και ένα ακόμη κίνητρο, πέρα από τη μείωση του κόστους. Μέσα από αυτή τη συνεργασία, η Renault θα αποκτήσει πρόσβαση σε μια πολύτιμη γνώση, του πώς να προχωρήσει πιο γρήγορα στην εξέλιξη ηλεκτρικών οχημάτων.

Οι ευρωπαίοι κατασκευαστές βασίζονται όλο και περισσότερο σε μηχανικούς από χώρες με χαμηλότερο κόστος για να μειώσουν τα έξοδα. Αν και η Κίνα δεν είναι απαραίτητα φθηνότερη, είναι σαφές πως από εκεί προέρχεται σήμερα το μεγαλύτερο μέρος των τεχνολογικών επιτευγμάτων στην κατηγορία των ηλεκτρικών.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network