Το Leapmotor T03, ένα άκρως οικονομικό αμιγώς ηλεκτρικό μικρό αυτοκίνητο και το Leapmotor C10, ένα SUV, αναλόγως προσιτό σε τιμή θα είναι τα πρώτα Leapmotor που θα έρθουν στην αγορά της Ευρώπης. Η Stellantis που ηγείται της κοινοπραξίας με την κινεζική φίρμα, ανακοίνωσε πως η διάθεση των Leapmotor θα ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο.
Ο πολυεθνικός κολοσσός ξόδεψε περισσότερο από 1 δισεκατομμύριο ευρώ για το 21% στην κινεζική εταιρεία που ξεκίνησε πριν από οκτώ χρόνια και σκοπεύει μέσα στα επόμενα χρόνια να φέρει τουλάχιστον έξι αυτοκίνητα.
Για την ακρίβεια τα T03 και C10 είναι τα πρώτα από μια σειρά μοντέλων της Leapmotor που σχεδιάζεται να έρχονται στην Ευρώπη με "τουλάχιστον ένα νέο μοντέλο να παρουσιάζεται κάθε χρόνο τα επόμενα τρία χρόνια".
Η Leapmotor International σχεδιάζει να έχει 200 σημεία πώλησης σε όλη την Ευρώπη μέχρι το τέλος του 2024 και ακολούθως θα στοχεύσει στις αγορές άλλων χωρών.
Το C10, ένας πενταθέσιος αντίπαλος του Tesla Model Y με υποστηριζόμενη αυτονομία 420 χλμ. και έως 228 ίππους, θα εισαχθεί από το εργοστάσιο της Leapmotor στο Hangzhou της ανατολικής Κίνας. Ωστόσο στην περίπτωση του Leapmotor T03 η Stellantis φαίνεται πως θα προτιμήσει να να το κατασκευάζει η ίδια στο εργοστάσιο του Tychy στην Πολωνία.
Η Stellantis δεν έχει δώσει ακόμη καμία ένδειξη για την τιμολόγηση, αλλά είναι πιθανό ότι το Leapmotor T03 θα είναι άκρως ανταγωνιστικό όσον αφορά την τιμή του και λογικά θα κυμαίνεται κοντά στο φράγμά των 15.000 ευρώ.
Από την άλλη πλευρά το Leapmotor C10 λανσαρίστηκε στην Κίνα πριν από λίγο καιρό με τιμή που ξεπερνά ελάχιστα τις 17.000 δολάρια, αλλά μοιάζει πιθανότερο με βάση και εσωτερική πληροφόρηση ξένων μέσων, πως στην Ευρώπη η τιμή του θα είναι αρκετά υψηλότερη.