
Τώρα μάλιστα. Αυτή είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε το ηλεκτρικό Range Rover χωρίς καμουφλάζ. Και που φυσικά το βλέπουμε ολόκληρο και όχι π.χ. κάποια λεπτομέρεια στον προφυλακτήρα. Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν πως είναι δικαιολογημένος ο ενθουσιασμός, ειδικά μάλιστα από τη στιγμή που το ογκώδες SUV πλαγιολισθαίνει στις παγωμένες εκτάσεις της Σουηδίας.
Εκεί είναι που πραγματοποιούνται οι δοκιμές εξέλιξης του μοντέλου που είναι προγραμματισμένο να παρουσιαστεί επίσημα κάποια στιγμή μέσα στο 2024. Αφού περάσει με επιτυχία τη δοκιμή ντριφταρίσματος στους -40 βαθμούς, θα έχει κάνει το μεγάλο βήμα για να επιβεβαιώσει τους ισχυρισμούς της Range Rover πως το νέο set up που εξέλιξε η ίδια για τα μελλοντικά ηλεκτρικά της οχήματα, είναι σε θέση να ξεπεράσει τις ήδη γνωστές επιδόσεις του σε επιφάνειες με χαμηλή πρόσφυση.

Το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης στο ηλεκτρικό Range Rover, διανέμει τη διαχείριση της ολίσθησης των τροχών ανεξάρτητα σε κάθε μονάδα ελέγχου της κίνησης, αντί να αφήνει το ABS να κάνει τη δουλειά. Σύμφωνα με τη Range Rover, αυτό μειώνει το χρόνο κατανομής της ροπής σε κάθε τροχό, από περίπου 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου, σε μόλις 1 χιλιοστό του δευτερολέπτου.
Επιδόσεις στα επίπεδα θερμικού V8

Σε επίπεδο επιδόσεων, η βρετανική εταιρεία αναφέρει πως η ηλεκτρική έκδοση θα βρίσκεται στα επίπεδα ενός σημερινού Range Rover V8. Πώς μεταφράζεται αυτό; Κρίνοντας από την εν λόγω θερμική έκδοση του πολυτελούς SUV, σε ισχύ 600+ ίππων, επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 260 km/h. Αν επιβεβαιωθούν, θα είναι εντυπωσιακά νούμερα για ένα μοντέλο που λογικά θα ζυγίζει όσο ένα μικρό φορτηγό.

Και όπως λέει ο επικεφαλής του product engineering της Range Rover, Thomas Mueller, "είμαστε σε καλό δρόμο με το πρόγραμμα δοκιμών και εξέλιξης. Όλα είναι σχεδιασμένα ώστε να ωθήσουμε το Range Rover Electric στα άκρα, και να διασφαλίσουμε ότι οι δυνατότητές του θα παραμείνουν χωρίς αντίπαλο όταν έρθει η στιγμή να φτάσει στα χέρια σας”.