"Το ισχυρότερο αυτοκίνητο δρόμου παραγωγής που υπήρξε ποτέ", λέει η Lotus μετά την επιβεβαίωση ότι το τελειωμένο πλέον Lotus Evija θα παραδοθεί στους πελάτες με 2.038 ίππους, αντί για τους 1.999 ίππους που είχε αρχικά ανακοινωθεί. Η πρώτη διαπίστωση είναι ότι πρόκειται για hypercar ισχυρότερο από το Rimac Nevera -που μόλις έσπασε ρεκόρ ηλεκτρικών στο Nurburgring.
Σίγουρα, λοιπόν, ένα αυτοκίνητο με τόση δύναμη αποτελεί έναν άξιο καμβά για να γιορτάσετε το μεγαλύτερο επίτευγμά σας, και ο Jenson Button έκανε ακριβώς αυτό.
Όπως μπορείτε να δείτε στις παραπάνω εικόνες, η Evija του Button αποτίει φόρο τιμής στο Brawn BGP 001 που κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα F1 το 2009, με ένα χρώμα Arctic White, Verve Yellow και Carbon Black.
"Προφανώς συμμετείχα στη διαδικασία που προέκυψε με τον σχεδιασμό και ό,τι άλλο, και είδα τις φωτογραφίες πριν από μερικές ημέρες, οι οποίες ήταν εκπληκτικές", δήλωσε ο Jenson στο Topgear, καθώς το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στο The Quail. "Αλλά το να το δεις στην πραγματικότητα είναι ένα άλλο βήμα. Είναι φοβερό. Φαίνεται καταπληκτικό.
Το προδιαγράψαμε πέρυσι στο Goodwood. Είχαμε μερικά διαφορετικά σχέδια με τη λωρίδα και το λευκό πίσω μέρος, αλλά είμαι πολύ ευχαριστημένος με το σημείο που βρισκόμαστε. Κανονικά δεν θα πήγαινα τόσο δυνατά με το χρώμα, αλλά λόγω του αυτοκινήτου, απλά λειτουργεί".
Συμφωνούμε. Άλλες λεπτομέρειες περιλαμβάνουν τον αριθμό 22 στις κάμερες του αναδυόμενου εξωτερικού καθρέφτη και όλες τις νίκες του Jenson σε αγώνες F1 χαραγμένες με λέιζερ στη λωρίδα αλουμινίου στο κέντρο των καθισμάτων. Σε άλλα σημεία του εσωτερικού, το λευκό και μαύρο θέμα συνεχίζεται με μερικές εξαιρετικές ασβέστικες αποχρώσεις στα πεντάλ και στα πλαίσια των αεραγωγών.
"Θα το πάρω κανονικά στα χέρια μου αργότερα φέτος", μας λέει. "Θα ζήσει εδώ στις ΗΠΑ μαζί μου. Για την ακρίβεια, μόλις έβαλα έναν ανελκυστήρα στο γκαράζ μου, ώστε να χωράει. Έχω τα κλασικά μου αυτοκίνητα εκεί και αυτό θα είναι το πρώτο σύγχρονο hypercar και το πρώτο EV. Είναι όλα έτοιμα γι' αυτό τώρα".
Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της F1 άφησε επίσης να διαρρεύσει ότι έχει μερικά ακόμα πράγματα να κάνει με τη συνεργασία του με τη Lotus: "Έχω ό,τι έχει φτιάξει η Lotus αυτή τη στιγμή -το Emira και το Eletre.
Για την ακρίβεια, έχω παραγγείλει την τετρακύλινδρη Emira. Η σύζυγός μου θέλει να μπορεί να το οδηγήσει και αυτή και είναι Αμερικανίδα και θα προτιμούσε να μην οδηγεί με ταχύτητες -οπότε το έχω επιλέξει αυτόματο. Αυτό είναι πιο ήρεμο όμως από πλευράς σχεδιασμού. Είναι πράσινο με καφέ εσωτερικό.
"Δεν έχω ακόμη τελειώσει την παραγγελία του Eletre, αλλά ανυπομονώ γι' αυτό. Αυτό για μένα είναι φοβερό γιατί μπορούμε να βάλουμε τα παιδιά μέσα. Είναι επίσης ένα πραγματικό πολυτελές αυτοκίνητο. Αυτό θα πάει μαζί με το G-Wagen της γυναίκας μου ως οικογενειακό αυτοκίνητο. Η Mercedes είναι αλεξίσφαιρη, αλλά δεν έχει την πολυτέλεια ή τη δύναμη της Eletre. Φυσικά πάω για το Eletre R των 900 ίππων+".