Το νέο Abarth 500e διαθέτει ξεχωριστό στιλ και πολύ καλές επιδόσεις. To πρώτο εξηλεκτρισμένο Abarth είναι και το πιο αθόρυβο. Εντάξει, χωρίς να ενεργοποιηθεί το σύστημα παραγωγής ήχων που υπάρχει εκεί για να σου θυμίζει ήχο κανονικού αυτοκινήτου.
Το συγκεκριμένο σύστημα μιμείται με απόλυτη πιστότητα τον ήχο ενός σπορ κινητήρα βενζίνης και εξελίχθηκε σε συνεργασία με το Stellantis Sound Design Studio στις εγκαταστάσεις του τμήματος NVH (Noise, Vibration and Harshness) που διατηρεί ο όμιλος στην Ιταλία.
Ηχογραφήσεις
Για να αντιγραφεί με την μεγαλύτερη δυνατή πιστότητα ο ήχος του κινητήρα T-Jet, οι μηχανικοί κατέγραψαν τον ήχο του σε διάφορες φάσεις της λειτουργίας του, όπως για παράδειγμα την επιτάχυνση και την επιβράδυνση, αλλά ακόμα και την στιγμή που ξεκινά ή παύει η λειτουργία του. Στη συνέχεια οι ηχογραφήσεις αναλύθηκαν διεξοδικά ώστε να αναγνωριστούν οι βασικές ακουστικές συχνότητες της Abarth που συνδέονται με το DNA της μάρκας.
Τα αποτελέσματα δοκιμάστηκαν σε στούντιο, αλλά και στο φυσικό περιβάλλον ώστε να επιτευχθεί η ιδανική μίξη. Στόχος ήταν ο ρεαλιστικός ήχος και η ακουστική απόλαυση για τον οδηγό και τους επιβάτες, ενώ την ίδια στιγμή υπερκαλύπτονται όλες οι προδιαγραφές που επιβάλει η νομοθεσία για τις στάθμες θορύβου.
Όλες αυτές οι δοκιμές απαίτησαν περίπου 2 χρόνια εξέλιξης με συνολικά 6.000 εργατώρες να έχουν δαπανηθεί στην ανάλυσης και δημιουργία του ιδανικού ήχους για κάθε φάση της οδήγησης.
Στην Ελλάδα το 3ο τρίμηνο του έτους
Το νέο Abarth 500e θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα το 3ο τρίμηνο του έτους, με τις παραγγελίες να ξεκινούν τις προσεχείς εβδομάδες. Επίσης έχει προγραμματιστεί και η κυκλοφορία μια έκδοση cabrio.
To κορυφαίο ηλεκτρικό 500e με έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 154 ίππους και 235 Nm ροπής. Σύμφωνα με την εταιρεία, το ηλεκτρικό Abarth είναι κατά ένα δευτερόλεπτο πιο γρήγορο σε γυρολόγιο πίστας από την έκδοση Abarth 695 με θερμικό κινητήρα. Η απόδοση μειώνεται στους 136 ίππους στην λειτουργία Touring. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 42 kWh, η μέγιστη ισχύς φόρτισης είναι 85 kW και ο εσωτερικός φορτιστής είναι 11 kW.
Διαβάστε ακόμα:
- Μα πώς το κάνει η Ferrari και ο V6 ακούγεται σαν V12;
- DiSus, η επαναστατική ανάρτηση της BYD-το αυτοκίνητο μπορεί να κινείται με τρεις τροχούς
- Τα 11 μοντέλα SUV έρχονται το επόμενο διάστημα
- Renee Gracie: Από το Onlyfans στους αγώνες αυτοκινήτων-μια ιστορία θέλησης