Η απόλυτη ηλεκτρική κόντρα δεν έρχεται από εκεί που μπορεί να φαντάζεσαι. Δηλαδή από ένα από αυτά τα ηλεκτρικά hypercars, έρχεται από κάτι πιο (ας πούμε) γήινο ή τουλάχιστον ευρείας παραγωγής, όπως η BMW iX M60 και το Audi RS e-tron GT, (δες εδώ τη δοκιμή του απλού e-tron GT). Αυτά τα δύο είναι το κάθε ένα από την πλευρά του, το δυνατότερο αυτοκίνητο της μάρκας που εκπροσωπεί.
Έτσι ήταν φυσιολογική μια τέτοια κόντρα έστω και αν υπάρχουν πολλοί αστερίσκοι στην υπόθεση, δεδομένου πως η διαφορά του 0,02 στον αεροδυναμικό συντελεστή δεν είναι τόσο ευκαταφρόνητη, όσο μοιάζει. Το Audi έχει συντελεστή 0,24 Cd και η BMW έχει 0,26. Στο τελικό αποτέλεσμα η διαφορά είναι μάλλον ορατή δια γυμνού οφθαλμού, καθώς η BMW iX M60 δεν κερδίζει, ούτε "κλέβοντας" στην εκκίνηση, ούτε και στην μεγαλύτερη απόσταση του μισού μιλίου, καθώς η βασική κόντρα διεξάγεται σε απόσταση τετάρτου του μιλίου.
Και άλλες διαφορές
Εκτός της διαφοράς αεροδυναμικής, πάντως, υπάρχει διαφορά και στις ιπποδυνάμεις. Το μεν Audi αποδίδει 646 ίππους, η δε BMW 619, όμως η BMW ως SUV έχει σημαντικά καλύτερη ροπή, η οποίο ξεπερνά τα 100 kg, τη στιγμή που το e-tron περιορίζεται στα σχεδόν 85 kg. Σε κάθε περίπτωση όλα παίζουν το ρόλο τους σε μια drag κόντρα και το βάρος είναι μια σημαντική παράμετρος, όπως αποδεικνύεται από τα 2347 kg του Audi που υπερτερούν των 2.584 kg της BMW.
Νίκη Audi και στις ρεπρίζ
Η BMW δυσκολεύτηκε να ξεκινήσει στον πρώτο αγώνα. Το launch control του SUV άργησε να ενεργοποιηθεί, δίνοντας στο Audi ένα τεράστιο προβάδισμα από την αρχή, το οποίο το iX δεν μπόρεσε να καλύψει. Ο δεύτερος αγώνας ήταν πολύ πιο σφιχτός, με την BMW να έχει πολύ καλύτερη εκκίνηση. Ωστόσο, η Audi κατάφερε να ξεφύγει στο τέλος, περνώντας πρώτη τη γραμμή του τερματισμού στη μάχη των δύο καλύτερων αποτελεσμάτων από τις τρεις κούρσες. Το Audi ολοκλήρωσε τον αγώνα στο τέταρτο του μιλίου σε 11,4 δευτερόλεπτα, ενώ η BMW χρειάστηκε 11,8 δευτερόλεπτα.
Στη συνέχεια οι δύο τους διαγωνίστηκαν σε αγώνες ρεπρίζ - ο ένας από τα 48 χιλιόμετρα την ώρα και ο άλλος από τα 80 χιλιόμετρα την ώρα. Η BMW εκτοξεύτηκε μπροστά στην εκκίνηση του πρώτου, αλλά ήταν ένα προβάδισμα που δεν μπόρεσε να κρατήσει, καθώς το RS e-tron GT κατάφερε να καλύψει τη διαφορά και να περάσει το iX πριν οι δύο περάσουν τη γραμμή τερματισμού. Ο δεύτερος αγώνας ήταν πιο σφιχτός μεταξύ των δύο αυτοκινήτων, με το ζευγάρι να παραμένει ισόπαλο στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Ωστόσο, το Audi καταφέρνει και πάλι να ξεφύγει λίγο πριν περάσει τη γραμμή τερματισμού του μισού μιλίου.
Κόντρα και στο φρενάρισμα
Το μόνο αγώνισμα που κέρδισε η BMW ήταν το τεστ φρεναρίσματος, το οποίο ήταν κάπως έκπληξη. Η BMW σταμάτησε σε μικρότερη απόσταση από το Audi, παρόλο που το Audi είναι ελαφρύτερο.