Ευπρόσδεκτες οι ανανεώσεις και στην περίπτωση του Jazz ακόμα περισσότερο καθώς το καλό υπόβαθρο του μοντέλου, γίνεται ακόμα καλύτερο. Στα παραπάνω υπολογίστε ακόμα ένα στοιχείο που σε κερδίζει στο Jazz. Και αυτό είναι τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης – σε συντομογραφία ADAS.
Η τελευταία γενιά Jazz ενσωματώνει μια σειρά από κορυφαίες τεχνολογίες ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας στον βασικό εξοπλισμό, όπως: σύστημα αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης που ανιχνεύει και τη νύχτα πεζούς ή ποδηλάτες εκτός από οχήματα. Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας. Σύστημα αναγνώρισης πινακίδων σήμανσης. Αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας. Αυτόματα αναπροσαρμοζόμενο cruise control που διατηρεί προεπιλεγμένες αποστάσεις από το προπορευόμενο όχημα, δέκα αερόσακους κ.ά.
Υπάρχουν συνολικά τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού: Elegance, Advance, Crosstar και Advance Sport. Όλες με πολλά καλούδια. Η Honda δεν φείδεται τον βασικό εξοπλισμό στη γκάμα της. Όμως η τεχνολογία και ο κορυφαίος εξοπλισμός έχουν ένα τίμημα. Και στις μέρες μας ακόμα περισσότερο, όπου το κόστος των υλικών, της παραγωγής και της διανομής, έχει εκτοξευτεί λόγω κρίσεων και πληθωρισμού.
Αυτό σημαίνει πως το Jazz είναι ένα από τα πιο ακριβά supermini της ελληνικής αγοράς με τιμή εκκίνησης στα 27.500 ευρώ. Η αμέσως επόμενη έκδοση Advance ανεβαίνει στα 29.800 ευρώ. Η Sport βρίσκεται στα 31.200 ευρώ και η Crosstar στα 31.700 ευρώ. Προσωπικά θα μου έκανε και μια φτωχότερη έκδοση κάτω από 25.000 ευρώ, ομολογώ μονολογώντας!