Renault Arkana E-Tech Hybrid: Μπάμπουσκα

Το Renault Arkana θα σε κερδίσει με την ιδιαίτερη εμφάνιση του και εσύ θα κερδίσεις σημαντικά σε αυτονομία και κατανάλωση χάρη στο E-Tech υβριδικό σύστημα

Renault Arkana E-Tech Hybrid 2
Renault Arkana E-Tech Hybrid 1
Renault Arkana E-Tech Hybrid
Renault Arkana E-Tech Hybrid
Renault Arkana E-Tech Hybrid
Renault Arkana E-Tech Hybrid
Renault Arkana E-Tech Hybrid
Renault Arkana E-Tech Hybrid
Renault Arkana E-Tech Hybrid
Renault Arkana E-Tech Hybrid
Renault Arkana E-Tech Hybrid
Renault Arkana E-Tech Hybrid
Renault Arkana E-Tech Hybrid
Renault Arkana E-Tech Hybrid
Renault Arkana E-Tech Hybrid
Renault Arkana E-Tech Hybrid
Renault Arkana E-Tech Hybrid
Renault Arkana E-Tech Hybrid
Renault Arkana E-Tech Hybrid
Renault Arkana E-Tech Hybrid

"Το Renault Arkana όμως, αποδείχτηκε κάτι πολύ πιο ενδιαφέρον από ένα μπλιετ γενόσημο για την ασθένεια του νεοπλουτισμού"

ΓΙΑΤΙ ΝΑΙ

Με τις τιμές της βενζίνης εκεί που είναι, το φουλάρεις και βλέπεις αυτονομία της τάξης των 650km. Το λατρεύεις αμέσως

ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ

Όσο βελτιωμένο και αν είναι το κιβώτιο, δεν περνά απαρατήρητη η τάση που έχει να διατηρεί κάποιες σχέσεις περισσότερο από όσο χρειάζεται

Ορισμένες φορές προκύπτουν διάφορα διαμαντάκια από εκεί που δεν το περιμένεις. Το Arkana για την Renault προέκυψε ως ένα τέτοιο από την αγορά της Ρωσίας. Εκεί, πριν από περίπου τέσσερα χρόνια, ανιχνεύτηκε από την Renault η ανάγκη για ένα οικονομικό Coupe SUV. Παρουσιάστηκε λοιπόν στην έκθεση της Μόσχας, ξεκίνησε να κατασκευάζεται στη Ρωσία και από το 2019 ξεκίνησε και την εμπορική του πορεία στη χώρα. Το Renault Arkana όμως αποδείχτηκε κάτι πολύ πιο ενδιαφέρον από ένα μπλιετ γενόσημο για την ασθένεια του νεοπλουτισμού, σε μια αγορά με περισσότερες από 1,5 εκατομμύριο μονάδες ετησίως.

Renault Arkana E-Tech Hybrid

Το Renault Arkana είναι πιθανότατα το αυτοκίνητο με την πιο κακή φωτογένεια στον κόσμο, καθώς ο φακός το αδικεί κατάφορα σε σχέση με αυτό που τελικά θα έχεις στο γκαράζ, κάτω από το σπίτι σου. Γιατί είναι αλήθεια πως αυτά τα σχήματα προκαλούν ένα στιγμιαίο brain freeze οταν τα αντικρίζεις, αλλά όπως εξηγεί εδώ ωραία ο Βαγγέλης Φακατσέλης και όπως εξάλλου αποδεικνύεται στην πράξη, είναι must τώρα πια, για κάθε εταιρεία που θέλει να ικανοποιήσει τους πελάτες της και να κερδίσει ακόμη περισσότερους. 

Renault Arkana E-Tech Hybrid

Όσο αλλόκοτο όμως είναι όταν το χαζεύεις, άλλο τόσο ελκυστικό είναι όταν αρχίζεις να απολαμβάνεις όσα μπορεί να σου προσφέρει. Το Coupe SUV αφορά μόνο την εμφάνιση και την εντύπωση που κάνει. Για σένα που το οδηγείς είναι ένα βαρύ coupe με εξαιρετική ορατότητα και θέση οδήγησης, ευκολίες που σε κερδίζουν με το καλημέρα, όπως το keyless σύστημα που πλησιάζεις και σε υποδέχεται σαν σκυλάκι που κουνάει την ουρά του και τιμόνι που σου δίνει την αίσθηση ότι μπορείς να δέσεις κόμπο ένα στιβαρό και άκαμπτο πλαίσιο βάρους 1.435kg.

Όταν φτάσεις στο εσωτερικό οι αισθητικές ανησυχίες παύουν αυτομάτως. Η ατμόσφαιρα είναι Renault και μπορεί να είναι τυπική για εκείνον που ξέρει τι να περιμένει, είναι όμως πολύ πιο ευχάριστη σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν. Εργονομία, ποιότητα με υλικά και συναρμογή αυτών που είναι στις παρυφές της premium κατηγορίας και σύγχρονος εξοπλισμός που συνδυάζει φυσικά κουμπιά και επιλογές αφής στην μεγάλη οθόνη. 

Renault Arkana E-Tech Hybrid

Η οθόνη που σχηματίζει την κεντρική εικόνα που αντικρίζει κανείς στο εσωτερικό είναι 9,3 ιντσών και από αυτήν ελέγχεις σχεδόν τα πάντα. Το μόνο που μένει για τους φυσικούς διακόπτες κάτω από αυτήν, χαμηλά στο κέντρο, είναι το κλιματιστικό. Συνοδεύεται από ψηφιακό πίνακα οργάνων σε διάσταση 10,3 ιντσών, ο οποίος είναι και αυτός αρκετά πλούσιος σε παραμετροποίηση, ώστε να βλέπεις ό,τι ακριβώς θέλεις και αναλόγως και την περίσταση. Λείπει ένας φυσικός διακόπτης για την ένταση του ηχοσυστήματος αλλά αυτό αφενός δεν αφορά μόνο το Arkana στην εποχή μας, αφετέρου δε, λύνεται με τα χειριστήρια στο τιμόνι, που είναι πολύ πιο εξυπηρετικά από οτιδήποτε άλλο. 

Παρατηρείς το coupe αμάξωμα και αν μη τι άλλο περιμένεις μειωμένους χώρους τουλάχιστον για τους πίσω επιβάτες. Εκεί όμως είναι που το Renault Arkana αποδεικνύεται μια σωστή μπάμπουσκα με τις εκπλήξεις του. Πίσω κάθονται άνετα τρεις ενήλικες. Δεν σκύβουν, δεν κουτουλάνε. Κάθονται άνετα με χώρο και για τα πόδια τους και όλο αυτό συνδυάζεται με τον χώρο αποσκευών 480 λίτρων που είναι τιμή κορυφής για την κατηγορία. 

Renault Arkana E-Tech Hybrid

Η έκδοση E-Tech Hybrid αφορά τον κινητήρα 1,6lt που συνδυάζεται με το σύστημα του ηλεκτροκινητήρα 36 kW. Η συνδυαστική απόδοση είναι στους 145PS με την ροπή να αγγίζει τα 205 Nm. Την διαχειρίζεται ένα αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων και αποδεικνύεται καλύτερο από ένα CVT, αλλά και πάλι αισθάνεσαι μερικές φορές, πως θα ήθελε περισσότερο χρόνο και πιο συμβατικές επιλογές στην οδήγησή σου, προκειμένου να ανταποκριθεί ικανοποιητικά.

Αν υποθέσουμε πως δεν έχεις απαιτήσεις επιδόσεων από το Renault Arkana, βασικά έχεις δίκιο γιατί δεν θα στις προσφέρει. Θα σου προσφέρει όμως μια τεράστια αυτονομία που καθιστά το συγκεκριμένο υβριδικό σύστημα (και όλα τα αντίστοιχα), ίσως την πιο ρεαλιστική επιλογή για την εποχή μας. Ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να λειτουργεί ελάχιστα μόνος του - η Renault ας πούμε λέει για 3km συνολικά - αλλά αυτό δεν είναι κάτι που προβληματίζει γιατί σε όλες τις άλλες λειτουργίες του αποδεικνύεται άκρως αποδοτικός. Ενδείξεις στα 5lt/100km στον υπολογιστή ταξιδίου και αυτονομία που ξεπερνά τα 650km είναι αυτά που θα σε επιβεβαιώσουν για την επιλογή του αυτοκινήτου.

Renault Arkana E-Tech Hybrid

Συνολικά το Renault Arkana είναι πιο συμβατικό από ό,τι φαίνεται. Προσφέρει στιλ και διαφορετικότητα, οικονομία και ασφάλεια, με ελάχιστους περιορισμούς οι οποίοι με δεδομένο πως το ποσό που θα χρειαστεί να καταβάλει κανείς για να πάρει την κάρτα-κλειδί της Renault, δεν είναι απαγορευτικό, είναι υπό μια έννοια αναμενόμενοι.

Renault Arkana E-Tech Hybrid


Κινητήρας: 4κύλινδρος βενζίνης, 1.598 cc
Ηλεκτροκινητήρας: 36 kW, μπαταρία ιόντων λιθίου 1,2 kWh
Κιβώτιο / σχέσεις: Αυτόματο / 6
Κίνηση: Εμπρός
Ισχύς: 145 ίπποι (συνδυαστική)
Ροπή: 205 Nm (συνδυαστική)
0-100 km/h: 10,8 sec
Τελική ταχύτητα: 172 km/h 
Κατανάλωση:
μέση εργοστασιακή:
4,9 lt/100 km
μέση δοκιμής: 5,4 lt/100 km
Διαστάσεις:
ΜxΠxΥ:
4.568 mm x 2.034 mm x 1.576 mm
Μεταξόνιο: 2.720 mm
Βάρος: 1.435 kg
Χώρος αποσκευών: 480 έως 510 lt
Εκπομπές CO2: 112-117 g/km
Τιμή: από 31.690 €

Best of Network